Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 15:07:32 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00934 aadressile Harju maakond, Saku vald, Roobuka küla, 11245 
Kiisa-Kohila tee // Roheluse tee 1 // Rapla maakond, Kohila vald, Aespa 
alevik, 11245 Kiisa-Kohila tee L1 // Kiisa-Kohila kergtee L1 // Kiisa-Kohila 
kergtee L2 // Kvartsi tee // Mobile tee // Nõgese tänav // Põhjakodu jalgtee 
// Põhjakodu tn 13 // 15 // Pärditammiku // Raasimetsa // Rosina põik 4 // 6 
// 8 // Tugijaama // Vilivere küla, 11245 Kiisa-Kohila tee (Elektrikaabel) 
ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.4. Saku valla osas kavandatakse 
Metsaankru:(Saue) alajaamast keskpinge maakaabelliin kuni alajaama 
Põhjakodu:(Kohila) asendava alajaamani AJ15678 (Kohila valla territooriumil) 
ja sealt edasi keskpinge maakaabelliin kuni demonteeritava Vilivere LP 13 
lahklülitini (Kohila valla territooriumil). 2.1. Kavandatav kaabitrass asub 
valdavalt riigitee, 11245 Kiisa-Kohila tee, kaitsevööndis (30 m äärmise 
sõiduraja välimisest servast) ning alal kitsendavad ehitusõigusi 
elektrimaakaabelliinid AXPK.4x240 (3tk), AHXAMK-W.3x240+35Cu 24kV, 
AXPK.4x120 kaitsevöönditega (1 + 1 m); elektriõhuliin AMKA.3x120+95 
kaitsevööndiga (2 + 2 m); sideõhuliin EC kaitsevööndiga (1 + 1 m) ja side 
valguskaabel mikrotorus ELA035 kaitsevööndiga (1 + 1 m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27265754>  (menetlus nr: 
472234), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister